Primož Roglič má podpísať zmluvu s tímom Bora-Hansgrohe na niekoľko rokov.
Jazdec tímu Jumbo-Visma je blízko k finalizácii zmluvy, ktorá mu zabezpečí pozíciu lídra na Tour de France 2024. (Gazzetta dello Sport)
Dôvodom odchodu Rogliča je čoraz reálnejšie zlúčenie tímov Jumbo-Visma a Soudal Quick-Step v sezóne 2024, pričom Slovinec by chcel byť v roli lídra na budúcoročnej Tour de France.
Záujem o Rogliča je veľký a o slovinského jazdca sa zaujímali tímy Ineos Grenadiers, Israel-Premier Tech, Lidl-Trek, Bahrain Victorious, Bora-Hansgrohe aj Movistar.
Podľa správy talianskeho portálu Gazzetta dello Sport by mal Primož Roglič podpísať niekoľkoročnú zmluvu s nemeckým tímom Bora-Hansgrohe, pričom je údajne potrebné už len doladiť posledné detaily kontraktu.
Pozrite si tiež
- Spojenie Quick-Stepu a Jumbo-Visma by malo katastrofálne následky
- Remco Evenepoel má ísť do Ineosu: Všetci vedia, že by nikdy nejazdil za tím Richarda Pluggeho
Podľa šéfa jedného z tímov WorldTour dostal Slovinec ponuku na trojročnú zmluvu a plat vyše 6 miliónov eur za sezónu, vrátane bonusov. Takýmto kontraktom by sa Roglič priblížil k najlepšie zarábajúcemu jazdcovi sveta Tadejovi Pogačarovi.
33-ročný Slovinec bol údajne minulý týždeň vo vývojovom centre Red Bull Athletic Performance Center, aby rokoval s vedením Bora-Hansgrohe. Bora a Red Bull totiž zdieľajú zariadenie neďaleko Salzburgu v Rakúsku na testovanie.
Rogličov agent aj zdroje blízke tímu podľa GCN naznačili, že dohoda ešte nebola podpísaná, ale jazdec je na dobrej ceste dohodnúť sa na dlhodobej zmluve, ktorá by mu zabezpečila vedúce postavenie na Tour de France minimálne na budúcu sezónu.
Najnovšie aktuality
V roku 2025 sa talentovaná Angličanka chystá jazdiť na najväčších európskych podujatiach.
Dvaja freerideri sa rozhodli preveriť, či môžu luxusné športové autá slúžiť ako dopravný prostriedok na bikový roadtrip naprieč Walesom.
Inovatívne riešenie sľubuje nielen lepšiu aerodynamiku, ale aj odstránenie konštrukčných obmedzení spojených s tradičnými systémami radenia.
Pidcock si tak pripísal svoje prvé víťazstvo v drese svojho nového tímu Q36.5 Pro Cycling. Na druhom mieste skončil Rainer Kepplinger a tretí finišoval aktuálny majster sveta v horskej cyklistike Alan Hatherly.
Po 30 rokoch už komponenty Ritchey zo série WCS nebudú niesť ikonické farby majstrov sveta.