Test: Suzuki Vitara
Kým na predchádzajúcom modeli boli niektoré miesta skresávania ceny očividné, nová Vitara viaceré z nich nahradila lepšími riešeniami. S novým 140-koňovým motorom je schopná predviesť až prekvapivo dynamickú jazdu.
Veľmi dobrý dojem na nás urobilo, ako sebavedome sedí v zákrutách. Odpruženie pritom nie je nepohodlné. Vitaru sme testovali už pred pár rokmi s automatickou prevodovkou, za ktorú vám odporúčame si priplatiť. Šesťrýchlostný manuál funguje dobre, no kým sa zahreje, nie je až taký ochotný zaskakovať do rýchlostí.
Na dlhých trasách je prekvapivo pohodlná – fakt, ktorý znásobujú jedny z najkomfortnejších sedačiek, na akých sme kedy sedeli. Dizajn kabíny je moderný, nie zbytočne extravagantný a veľmi sme ocenili aj možnosť pripojiť iPhone (alebo telefón s Androidom) na rádio a ovládať ho priamo na palubovke.
Batožinový priestor s 375 l kapacitou (710 po sklopení sedadiel) nepatrí medzi najväčšie, zadné sedadlá delené v pomere 2 : 1 sa však dajú sklopiť takmer do roviny. Vitara je vynikajúce auto pre aktívnych ľudí – na mesto je dostatočne malá, na diaľnice dostatočne výkonná, no keď je treba, sebavedome odbočí aj mimo spevnených ciest.
Cena: od 14 790 €
Vaše komentáre