Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!

Bikefest 2016

Na plné obrátkyVianoce a silvestrovské oslavy sú už dávno za nami a my tvrdo makáme na 6. ročníku Bikefestu, ktorý sa uskutoční tradične v Dema Bikepark Kálnica, posledný májový víkend. Tento rok 27. – 29. 5. 2016.
Biker

Sadni na svoj vysnívaný bike

Ako každý rok budú pre Vás pripravené bicykle na testovanie od najväčších značiek na svetovom trhu, cez stále rastúce domáce s nadupanými mašinami, po značky s priamym predajom, ktoré nie je možné si vyskúšať v kamenných obchodoch.

Každým rokom zvyšujeme počet vystavovateľov a testovacích bicyklov. Na 5. ročníku sme pokorili hranicu 4 stovky bikov. Bolo ich presne 413 a ideme ďalej. Mohli ste ich nájsť v stánkoch 52-och vystavovateľov.

Chuť vítazstva

Spoločne s partnermi sme v roku 2015 prichystali 11 pretekov v rôznych kategóriách. Toto číslo sa vzhľadom na „iba“ trojdňový Bikefest bude prekonávať ťažko, ale výzva nafúknuť priestor areálu a predĺžiť 60 minutové hodiny je veľká.

Iba na Bikefeste!

Prvý krát na Slovensku ste na Bikefeste 2015 mohli vidieť zastávku FMB World Tour. Slopestyle s prívlastkom bronzový, bol zaradený do tejto svetovej série, čo sa minimálne zopakuje. Trať bude predĺžená a bude na nej viac prekážok.

Tešiť sa určite môžete na pumptracky, downhill, maratón, dual slalom, výšľap, minuloročnú novinku XC eliminátor a stále populárnejšie enduro, kde bola rekordná účasť v rámci územia Slovenska a Čiech.

Formujeme budúcnosť

Detská bike zóna znova namotá mladé nádeje a ukáže im krásy dvojkolesovej zábavy.

Vyspíš sa v pondelok

Po zotmení a večierke najmladších zábava nekončí. Každú noc hudba do rána. Ak máte návrhy, aký druh zábavy, hudby by ste chceli, napíš do komentu. Ku stále hromadiacim sa nápadom, ktoré v redakcií zaznievajú, sa radi inšpirujeme. Veď robíme to pre Vás!

Stay tuned. A trénuj! 🙂

videjko z BF 2015 tu, fotečky tu

Aktuality

11:13 Fotogaléria: Ako Peter Sagan jazdil aj varil na tréningovom kempe vo Finale Ligure.

„Takto dobre som sa necítil už asi 10 rokov,“ povedal Peter pri našej poslednej spoločnej večeri. „Som naozaj rád, že sme sa tu stretli takáto skvelá partia a dúfam, že sa takto ešte stretneme.“

10:49 Lukáš Kubiš vyhral Pardubické kritérium, druhý skončil Štoček.

Kubiš pokračuje v úspešnej sezóne víťazstvom kritéria v Pardubiciach, na ktorom skončil druhý ďalší Slovák Matúš Štoček a tretí finišoval víťazov český tímový kolega z Elkov-Kasper Daniel Mráz.

10:32 Trek predstavil šesť nových plášťov pre XC, trail a gravel.

Každý plášť nesie meno ikonického miesta, ktoré svojím charakterom zodpovedá jeho určeniu – Girona, Betasso, Vallnord, Sainte-Anne, Montrose a Gunnison.

Včera 15:26 Decathlon dal do predaja repliky bicyklov Van Rysel RCR Pro tímu AG2R. Po pár hodinách boli vypredané.

V utorok pridal Decathlon do ponuky cestné bicykle, na ktorých pretekajú jazdci tímu Decathlon AG2R La Mondiale. S cenou 9000 eur boli vypredané už na ďalší deň.

Včera 11:39 Strávil som týždeň s Petrom Saganom na tréningovom kempe vo Finale Ligure.

Keď ma Mišo Kolář oslovil s ponukou ísť do Talianska na týždenné sústredenie, na ktorom bude aj Peter Sagan, nemohol som odmietnuť. Už len možnosť byť v prítomnosti takej legendy ako Peter je niečo, čo sa jednoducho neodmieta.